Jednokrok extrémně oživý Váš lak odstraní z povrchu drobné škrábance, hologramy, vodní skvrny, zapečený hmyz, zmatnění laku a celkovou oxidaci a kontaminaci. Jednokrokové strojní leštění se provádí s použitím orbitální leštičky s ideálním kotoučem a pastou vhodným pro konkrétní lak vozidla. Výsledkem je dokonale hladký a lesklý povrch, který je připravený na následnou ochranu např. voskem, nebo keramickým povlakem. Jednokrok odstraní cca 60 - 70 % poškození u novějších aut i více z tohoto důvodu je to dnes nejoblíbenější varianta i vzhledem k ceně.
U vícekrokového leštění se většinou jedná o renovaci silněji poškozených a více zašlých laků jako jsou například různé defekty z běžného denního provozu hlubší škrábance od větví dále zapečenou mízu ze stromů, ptačí exkrementy a klasické poškození od kartáčové myčky. Vícekrokové leštění začíná silně abrazivní pastou společně s hrubými kotouči za pomocí excentrické leštičky pro odstranění nejhoršího poškození z povrchu vozidla. Následuje leštění střední kombinací pasty a kotoučů, nebo rovnou finální jemnou kombinací toto se zohledňuje podle typu a tvrdosti laku. Tato kombinace strojního leštění zajistí co nejlepší výsledek jak v odstranění škrábanců tak k dosažení perfektní sytosti barvy a vysokého lesku. Na takto perfektně vyleštěný a připravený lak doporučujeme aplikovat keramickou ochranu pro jeho dlouhodobou ochranu.