O nás

RSTYLE VZNIKL LÁSKOU K MÉMU NOVÉMU VOZU 

Již dříve jsem u svých předchozích aut zjistil, že mě nebaví pouze řízení, ale také starat se o něj, ať už se jednalo o opravy a pravidelný servis aby vždy a vše bylo v naprostém pořádku. Další podstatná věc byla vzhled, a každý kdo má rád své auto, tak chce aby vypadalo co nejlépe prostě stylově. Před několika lety jsem si myslel, že stačí projet kartáčovou myčkou na benzínce a všechno bude super.. je to levné, rychlé a v podstatě účinné. Až s odstupem času se ale ukáže v jakém šíleném stavu je celá karoserie. Snad jen jedna věc je horší než kartáčová myčka, a to je posypová sůl ta se dostane i tam kam nevidíte. Jen jednou jsem dostal fakt blbej nápad neumývat auto v zimě. Říkal jsem si nebudu utrácet za mytí auta v zimě, však je to nesmysl.. vyjedu z myčky a druhý den auto bude vypadat stejně, udělám to až na jaře. Velká, velká chyba po umytí auta na jaře jsem se nestačil divit co to s lakem udělalo za celou zimu, a to nemluvím o podvozku a zádveří, ten sajrajt se solí se dostane prostě všude. Po těchto nezdarech jsem začal pravidelně využívat bezkontaktní myčky v boxech ala laserové myčky. Člověk si řekne hele je to šetrnější, bezkontaktní, bez kartáče, sedím pořád pohodlně v autě a něco to prostě umyje, jako plus nezašpiním si svoje nové bílé tenisky. Po delším používání stejně zjistíte, že v létě to není absolutně schopné umýt zaschlý hmyz, a v zimě prostě všechen ten sajrajt to nezvládne, a to nemluvím o kolech.. to je prostě bez šance. Další alternativa byla využívání klasických bezkontaktních wapek, které jsou už o něco účinnější. Problém však je v tom aby byly účinné, tak si na auto nevědomky dáváte šíleně silnou chemii s vysokým PH, aby to bylo schopné něco umýt bezkontaktně. V kombinaci s letními vysokými teplotami a brutálně silnou alkalickou chemii to taky není pro lak a všechny ostatní materiály na exteriéru vozidla žádná výhra. Potom se člověk diví proč jsou ty gumový těsnění a plasty na autě tak šíleně vyblednuté a škaredé. Každopádně po těchto všech pokusech jak mít svoje auto v lesku jsem přišel na to, že bez ručního mytí to prostě nepůjde. Ty začátky byly opět děsivé po ohlédnutí zpět, zakoupené vybavení v hobby marketu kýbl ala stavební vědro s lacinou mycí rukavicí a auto šampónem, který na obalu sliboval lesk jako u sporťáku ze showroomu, ve kterém ani nevím co vlastně bylo. Špatné ruční mytí taky není pro lak žádná paráda.. vlásečnice jsou tam hned, a když i po ručním mytí auto nebylo takové jak jsem si představoval, začal jsem hledat způsoby jak to udělat správně. Trvalo to dny měsíce a roky studia doslova stovky hodin zkouknutých videí od detailerů po celém světě, čtení článků a v neposlední řadě učení se od profesionálů, a hlavně následně vlastních zkušenosti. Zjistil jsem, že jediný správný způsob je kvalitní vybavení a prvotřídní autokosmetika od předních výrobců, a hlavně provedení pracovních postupů, kterých je třeba se vždy držet, a neulehčovat si práci. Teprve tehdy jsem začal být spokojený s tím jak můj vůz vypadá. Celé kouzlo detailingu vlastně spočívá v ochraně veškerých povrchů na vozidle, včetně interiéru a celkovému vylepšení vzhledu. Tehdy se začne lámat chleba jakým způsobem se staráte o vozidlo, a jak se Vám neskutečně ulehčí následná péče o auto.. méně se špiní, jednodušeji se umývá, a v neposlední řadě UV ochrana.  V dnešní době je skoro nespočet různých druhů a kombinací ochran laku od vosku, sealentů, keramických ochran až po velmi drahé PPF fólie. Je tedy pouze na Vás o co by jste měli zájem vyzkoušet na svém autíčku.. podstatné je, ale mít aspoň nějakou ochranu než žádnou. V dnešní době ochrana Vašeho vozu nemusí stát šílený balík peněz, i když velká detailingová studia jsou rádi, když jim nasypete do pokladny desetitisíce za velké renovace laku, více krokové leštění a dlouholeté ochrany laku. Netvrdím, že to nemá význam pro Vaše auto, ale každý není ochotný dát takto velké finance za ochranu laku, jako za dovolenou s rodinou. Nemluvě o luxusní a kvalitní PPF fólii, která opravdu jako jediná ochrání Vás vůz mechanicky od kamínků atd. ,ale průměrně Vás celo polep bude stát kolem 100K, a to si většina lidí raději nechá zajít chuť, a začne se poohlížet po levnější keramické ochraně. Proto jsem se rozhodl nabídnout Vám svoje služby v oblasti detailingu, aby i Váš vůz mohl být kvalitně ochráněn za rozumnou cenu. Určitě se ptáte proč? Protože detailing je můj koníček, není to hlavní zdroj příjmu a nemusím platit šíleně vysoké ceny za pronájem studia jako velké high-end detailingové firmy se spoustou zaměstnanců. 

Budu moc rád pokud využijete mé služby, a na vlastní oči se přesvědčíte o kvalitách mé práce.