O nás
RSTYLE VZNIKL LÁSKOU K MÉMU NOVÉMU VOZU
Již dříve jsem u svých předchozích aut zjistil, že mě nebaví pouze řízení, ale také starat se o něj ať už se jednalo o opravy a pravidelný servis aby vždy a vše bylo v naprostém pořádku. Další podstatná věc byla vzhled každý kdo má rád své auto chce aby vypadalo co nejlépe prostě stylově. Před několika lety jsem si myslel, že stačí projet kartáčovou myčkou na benzínce a všechno bude super je to levné rychlé a v podstatě účinné. Až s odstupem času se, ale ukáže v jakém šíleném stavu je celá karoserie. Snad jen jedna věc je horší než kartáčová myčka a to je posypová sůl ta se dostane i tam kam nevidíte jen jednou jsem dostal fakt blbej nápad neumývat auto v zimě. Říkal jsem si nebudu utrácet za mytí auta v zimě však je to nesmysl vyjedu z myčky a druhý den auto bude vypadat stejně udělám to až na jaře. Velká velká chyba po umytí auta na jaře jsem se nestačil divit co to s lakem udělalo za celou zimu a to nemluvím o podvozku a zádveří ten sajrajt se solí se dostane prostě všude. Po těchto nezdarech jsem začal pravidle využívat bezkontaktní myčky v boxech ala laserové myčky. Člověk si řekne hele je to šetrnější bezkontaktní bez kartáče sedím pořád pohodlně v autě a něco to prostě umyje jako plus nezašpiním si svoje nové bílé tenisky. Po delším používání stejně zjistíte, že v létě to není absolutně schopné umýt zaschlý hmyz a v zimě prostě všechen ten sajrajt to nezvládne a to nemluvím o kolech to je prostě bez šance. Další alternativa byla využívání klasických bezkontaktních wapek, které jsou už o něco účinnější. Problém však je v tom aby byli účinné tak si na auto nevědomky dáváte šíleně silnou chemii s vysokým PH aby to bylo schopné něco umýt bezkontaktně. V kombinaci s letními vysokými teplotami a brutálně silnou alkalickou chemii to taky není pro lak a všechny ostatní materiály na exteriéru vozidla žádná výhra. Potom se člověk diví proč jsou ty gumový těsnění a plasty na autě tak šíleně vyblednuté a škaredé. Každopádně po těchto všech pokusech jak mít svoje auto v lesku jsem přišel na to, že bez ručního mytí to prostě nepůjde. Ty začátky byli opět děsivé po ohlédnutí zpět zakoupené vybavení v hobby marketu kýbl ala stavební vědro s lacinou mycí rukavicí a auto šampónem, který na obalu sliboval lesk jako u sporťáku ze showroomu ve, kterém ani nevím co vlastně bylo. Špatné ruční mytí taky není pro lak žádná paráda vlásečnice jsou tam hned a když i po ručním mytí auto nebylo takové jak jsem si představoval začal jsem hledat způsoby jak to udělat správně. Trvalo to dny měsíce a roky studia doslova stovky hodin z kouknutých videí od detailerů po celém světě a čtení článků a v neposlední řadě učení se od profesionálů a hlavně následně vlastních zkušenosti. Zjistil jsem že jediný správný způsob je kvalitní vybavení a prvotřídní autokosmetika od předních výrobců a hlavně provedení pracovních postupů, kterých je třeba se vždy držet a neulehčovat si práci. Teprve tehdy jsem začal být spokojený s tím jak můj vůz vypadá. Celé kouzlo detailingu vlastně spočívá v ochraně veškerých povrchů na vozidle včetně interiéru a celkovému vylepšení vzhledu. Tehdy se začne lámat chleba jakým způsobem se staráte o vozidlo a jak se Vám neskutečně ulehčí následná péče o auto méně se špiní jednodušeji se umývá a v neposlední řadě UV ochrana. V dnešní době je skoro nespočet různých druhů a kombinací ochran laku od vosku, sealentů, keramických ochran až po velmi drahé PPF fólie. Je tedy pouze na Vás o co by jste měli zájem vyzkoušet na svém autíčku podstatné je, ale mít aspoň nějakou ochranu než žádnou. V dnešní době ochrana Vašeho vozu nemusí stát šílený balík peněz i když velká detailingová studia jsou rádi, když jim nasypete do pokladny desetitisíce za velké renovace laku více krokové leštění a dlouholeté ochrany laku. Netvrdím že to nemá význam pro Vaše auto, ale každý není ochotný dát takto velké finance za ochranu laku jako za dovolenou s rodinou. Nemluvě o luxusní a kvalitní PPF fólii, která opravdu jako jediná ochrání Vás vůz mechanicky od kamínků atd. ,ale průměrně Vás celo polep bude stát kolem 100K a to si většina lidí raději nechá zajít chuť a začne se poohlížet po levnější keramické ochraně. Proto jsem se rozhodl nabídnout Vám svoje služby v oblasti detailingu aby i Vás vůz mohl být kvalitně ochráněn za rozumnou cenu. Určitě se ptáte proč? Protože detailing je můj koníček není to hlavní zdroj příjmu a nemusím platit vysoké ceny za pronájem studia jako velké high-end detailingové firmy se spoustou zaměstnanců.
Budu moc rád pokud využijete mé služby a na vlastní oči se přesvědčíte o kvalitách mé práce.